lørdag 2. mai 2009

Ugler i mosen???

Neida, bare ugler på kvist. Falt så for de uglene fra Shorty`n Friends at de måtte jeg bare ha!! Er de ikke nusselige der de sitter på kvisten sin?


Etter å ha vært på Kongsberg treffet skjønte jeg at Gesso og bølgepapp er ett must, og her er et forsøk på å bruke det også.

Innsidene:

Droppet bølgepappen her, det hadde nok fort blitt altfor tjukt og håpløst å skrive på *ler*

Baksiden:

Ganske enkelt denne gang, men er det så mange som ser på baksiden da??? :)

9 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Åhh, de uglestemplene var helt herlige! Kjempefint kort! Som du pleier å si: Flinka :)

Klem, Gry-Heidi

Evy-Kristin sa...

Skikkelig stilig med bølgepapp i front!! Og de uglene var jo knallsøte :o)

Tusen takk for besøk og kommentarer i bloggen min, søta!

*solvarm vårklæm fra nord*

May-Bente sa...

Kjempe flott, bølgepapp er tingen:=) Uglene dine var nydelige!!!

Klem:))

Lisbeth sa...

Jo da, kjempenusseliiige ble uglene som sitter på sin gren
og bølgepapp er tingen!!!
Ønsker deg en riktig flott søndag!
Goklem fra meg.

fantorangen sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Så flott kort du har laget. Ser at jeg må begynne å ta vare på den bølgepappen jeg kommer over - for dette var stilig! Og jeg er helt enig med deg - de uglene er utroolig søte!
Ha en fin søndag!

Maya sa...

Stilig kort,Nina!!
Ugler er ikke akkurat min greie,men det burde jeg vel ikke si her *fnis*
Da får jeg vel en ny utfordring *ler*
Go`klem fra Maya :)

Monica Anderberg sa...

Gulliga ugglor! Härlig design du har fått till!!
Kram Monica

Aud Kirsten sa...

kjempeflott kort, stilig med bølgepappen som du har brukt :)

Iren sa...

Så stilig og flott kort! Så stilig det motivet også!

Klem