lørdag 2. mai 2009

Ugler i mosen???

Neida, bare ugler på kvist. Falt så for de uglene fra Shorty`n Friends at de måtte jeg bare ha!! Er de ikke nusselige der de sitter på kvisten sin?


Etter å ha vært på Kongsberg treffet skjønte jeg at Gesso og bølgepapp er ett must, og her er et forsøk på å bruke det også.

Innsidene:

Droppet bølgepappen her, det hadde nok fort blitt altfor tjukt og håpløst å skrive på *ler*

Baksiden:

Ganske enkelt denne gang, men er det så mange som ser på baksiden da??? :)

9 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Åhh, de uglestemplene var helt herlige! Kjempefint kort! Som du pleier å si: Flinka :)

Klem, Gry-Heidi

Evy-Kristin sa...

Skikkelig stilig med bølgepapp i front!! Og de uglene var jo knallsøte :o)

Tusen takk for besøk og kommentarer i bloggen min, søta!

*solvarm vårklæm fra nord*

May-Bente sa...

Kjempe flott, bølgepapp er tingen:=) Uglene dine var nydelige!!!

Klem:))

Lisbeth sa...

Jo da, kjempenusseliiige ble uglene som sitter på sin gren
og bølgepapp er tingen!!!
Ønsker deg en riktig flott søndag!
Goklem fra meg.

Tonje - fantorangen sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Så flott kort du har laget. Ser at jeg må begynne å ta vare på den bølgepappen jeg kommer over - for dette var stilig! Og jeg er helt enig med deg - de uglene er utroolig søte!
Ha en fin søndag!

Maya sa...

Stilig kort,Nina!!
Ugler er ikke akkurat min greie,men det burde jeg vel ikke si her *fnis*
Da får jeg vel en ny utfordring *ler*
Go`klem fra Maya :)

Monica Anderberg sa...

Gulliga ugglor! Härlig design du har fått till!!
Kram Monica

Aud Kirsten sa...

kjempeflott kort, stilig med bølgepappen som du har brukt :)

Iren sa...

Så stilig og flott kort! Så stilig det motivet også!

Klem