tirsdag 26. mai 2009

Elg kort og elgmøkk !!

I dag har en av reperatørene på jobben bursdag, og som den ihuga elgjeger`n han er, så måtte han jo få kort med elg og en pose elgmøkk. Og gjett om han ble fornøyd :)

Her er kortet han fikk:Malt bokstaver med Heidi Grace mask alfabet, gammelt ark og en elg som jeg har tegnet av fra et blad og klippet ut i bazzill. O`en er klippet ut og festet på puter.

Innsiden:
Tekst fra Kreativ Hobby.

Baksiden:

Mitt personlige stempel fra Scrapmagisinet.

Ble ett ganske så enkel kort, men jeg synes det ble knall tøft jeg *rødme*

Her er posen med elgmøkk:


Baksiden:


Laget med samme ark som kortet. Også har jeg laget åpningen i bunn, da slipper man å ødelegge "etiketten"!!

9 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Ååå dette ble kjempetøft.

Klem:))

Pia sa...

super flot projekt og et fint kort

May-Bente sa...

Ååå fy fela, dette var stilig!!!
herlig den elgen du hadde tegnet av:=)

Klem:))

Nyten sa...

Skikkelig kult og oppfinnsomt!!
Klem:))

Kort og Søm sa...

Veldig morro med elg-møkk.. :o)
God ide!

Liv Torunns hobbykrok sa...

Stilig dette her.....

Maya sa...

Råååstilig!!
Elgen var jo bare så råstilig,og så flott detalj att han går igjennom Oèn :)
Du er sååå rå på mannekort og møkk ;)
Ha en flott dag,og jeg sendte deg en sms med; Vi må da klare å få til ett minitreff i Flesberg ;)
Klemmiser i fleng!!

angeljakki sa...

great card and present x

Lene sa...

haha..for et stilig kort og en flott gave !!!