torsdag 28. mai 2009

Konfirmasjonskort...

... med denne super søøøøøøte jenta fra Whiff of Joy!

Foran:Og hun er malt med distress, arket er et jeg har hatt liggende i gud vet hvor mange år,tekst og swirl fra Stempelglede.

Innsidene:

Teksten her er også fra Stempelglede.


Baksiden:

Mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet, og rund swirl fra Stempelglede.

Har kost meg ute i sola i dag etter jobb, endelig kom varmen igjen. Fikk til og med trimmet i sola, måtte klippe plenen. Nesten så det kunne vært beite for kuer her nå *fnis*
Ha en strålende dag :)

11 kommentarer:

May-Britt sa...

WOW,dette var lekkert Nina!!
Nydelige farger og stempel;-)
Klem;)

Aud Kirsten sa...

Ååå dette var lekkert.

Klem:))

May-Bente sa...

Helt nydelig, Nina!!
Herlige farger og det stemplet er såå søtt. Swirlen på kantene gjorde det hele helt perfekt.

Klem:))

Liv Torunns hobbykrok sa...

Lekkert som alltid..

Trine sa...

Hei!
Jeg fant linken din hos ei som jeg fant linken til gjennom en annen link....osv osv... hihi! Måtte jo innom å kikke da!
Det var mye fint her ja! Å jeg elsker kortet til Tore!!!! Og MØKKA! STILIG! Apsolutt en ide jeg gjerne vil bruke på min fars bursdag i juli, hvis jeg får lov å låne ideen?
Ha ei fin pinsehelg!

livmme sa...

Vet du; det kortet der er noe av det fiiineste jeg har sett på lange tider. Greit at jeg lifter det??

Michele Kovack sa...

This is beautiful....inside and out!!!

Gry-Heidi sa...

Dette var jo bare helt nydelig, Nina!! Kjempelekkert!! For en flott fargelegging også:)

Ha en super pinsehelg :)

Klem, Gry-Heidi

Astrid sa...

Fikk meg en god latter når jeg såg det Elg-kortet ditt med tilhørende Elg-møkk;-) Synes det er knalltøft og beundrer deg for kreativiteten!! Midt i blinken for en Elg-gal mann så jeg skjønner godt at han ble
fornøyd!:-) Fikk seg vel en god latter også vil jeg tro;-)
Utrolig stilig å la Elgen gå gjennom O-en.
Likte konfirmasjonskortet ditt også…nydelig!

Ønsker deg en riktig god helg Nina:-) Kos deg!

Klem fra Astrid

Renate sa...

DIGGER dette kortet og den engelen. Nydelig!

Nina sa...

hva heter de nydelige swirlene du bruker overalt her? er det et sett eller?