onsdag 6. mai 2009

En utfordring...

... som jeg fikk av Pelle da jeg var på Grorud. Han var sååå snill og ba meg lage et vintage kort uten stemplet motiv, helst uten motiv i det hele tatt *dåååån* Men jeg tror jeg har fått det til.

Her er kortet:

Zoomet litt inn på pynten:



Har også på dette kortet lekt meg med Gesso og bølgepapp, hjertet er fra Melissa Frances, ark fra Nille,tekst fra Papirloftet, blonde fra Kort og Godt og hjerte fra Papir i Hjertet.
Har ikke pyntet det på innsiden enda, for jeg vet ikke helt hvem som skal få det. Ingen jeg kjenner som skal gifte seg ;)

11 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Dette ble jo flott, den utfordringen har du klart med glans :)

Eli Kristin Magnussen sa...

Som Aud skriver, den utfordringen tok du med glans Nina. Flotters kort! :)

Pia sa...

super rålækkert kort

Gry-Heidi sa...

Delikat og nydelig!!

Klem, Gry-Heidi :)

Liv Torunns hobbykrok sa...

Det ble kjempefint....

May-Bente sa...

Tror du har fått det til? Kjære deg, det ble jo kjempe lekkert!!!
Masse herlige detaljer:=) Flinka, Ha, ha. Dine ord.

Klem:))

Lisbeth sa...

Oj,oj!!! Du er fenomenal til å få ting til!!! Kortet ble nydelig som alltid.
Ha en fin dag!
Klemz:)

Marianne/skorpionen sa...

Kjempelekkert! Du klarte den biffen med glans!

Monica Anderberg sa...

Vilka kreation!
Superfint med de härliga nyanserna! Tjusigt!

Kram Monica

Astrid sa...

Så nydelig kort du har laget!! Det er jo sååå stilig.
Den utfordringen besto du med glans:-)
Og den bursdagsesken til din mor....fantastisk flott. Tenker hun ble veldig glad for den:-)
Masse fint i bloggen din!

Klem,
Astrid

Pelle R sa...

GOSH!!! Det ble rå lekkert!!! Du har som alle her sier helt klart bestått... Jeg har fått helt dilla på å pynte alle 4 sidene i kortene mine - takk til deg!!!