onsdag 11. februar 2009

Maskering til den store gullmedaljen...

... og resultatet ble et kort til ei lita jente med hestedilla.

Foran:

Hanglar jenta, magnolia hest og gjerde er malt med Distress ink, blomster fra Prima, rundeller fra Kort og Godt og kvist punch fra Mc Gill. Kvistene har også fått seg en dusj med glimmermist.

Innsiden:

Tekst fra Aud`s design og det lille hjertet er fra Kort og Godt.

Plass til personlig hilsen:


Baksiden:


Den der maskeringen er en liten prøvelse for min tålmodighet, men det er jo utrolig gøy da :)

7 kommentarer:

Rita sa...

Herlig kort, Nina. Mye jobb bak den maskeringen der, kan jeg tenke meg!

Likte også godt det elg-mappekortet ditt. Kult!

Ha en strålende helg, for det er snart helg ikke sant???

Klem fra Rita

Liv Torunns hobbykrok sa...

Så lekkert det ble da...nydelige farger...

Eli Kristin Magnussen sa...

Skikkelig herlig kort Nina. Det er grådig fint og flott gjennomført. Tålmodighetsprøven lønte seg ser du, hi-hi! ;)

Sivic sa...

Kjekt med maskering, men utrolig mye arbeid og pirk : )

Den nydelige feen har jeg også fått i postkassa nå : )
Hun er så skjønn!!

Maya sa...

Lekkert,lekkert!!
Maskering er morsomt,og det er bare første gangen det er pirk!
Når du har fått laget masken,er det jo bare plankekjøring ;)
Ha en flotters fredag,vennen!
Klemmiser fra Maya :)

Line sa...

Kjempe fint kort. Har aldri prøvd meg på maskering, kan tenke meg at det er litt arbeid.

Kort og Søm sa...

Hei,
kjempe fint kort!
Den hesten har jeg også, men har ikke brukt den ennå..

Hilsen Fredrikke :o)