fredag 20. februar 2009

Endelig...

... kunne jeg lage noe annet enn guttekort, og jammen ble det både rosa, blomster og bling *fnis* ♥ ♥ ♥
Er i gang med ett til, men det får komme senere :)
I morgen får jeg besøk, og da skal det lages kort. Regner med at både mamma og tante mer eller mindre flytter inn med alt stæsjet sitt for noen timer *ler*

Åh, kortet ja :)
Framsiden:

Kjempe nydelig Hangel malt med distress, ark fra MM og de nye "prikke"arkene fra Bazill (digger de). Hjertepunch fra Fiskars og blomster, rundeller og bling fra litt her og der *ler*

Innsiden:

Samme oppsett som på framsiden og tekst fra Stempelglede.

Plass til hilsen:

Den grønne blomsten her er fra en lysmansjett jeg har ribbet :)

Baksiden:

Og som alltid (nesten) mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Nina.
Søtt kort du har laget i dag!Ønsker deg en god helg.:-)
Klemmer fra Maria.

Maya sa...

Heeeeeeerlig kort!!
Nyydelig fargekombinasjon og lekkert malt,Nina!
Flinking :)
Ha ei riktig flott og kreativ helg,
jeg skal soooove :)
Klemmiser fra Maya

Monique sa...

Hi Nina, what a beautiful card. Love the colors and all the little details, your colouring is perfect

xx Monique

Pia sa...

Hvor er det et sødt pusse nuttet kort i søde farver men jeg synes også det er et flot drenge konfirmations kort du har lavet