søndag 22. februar 2009

Friday Sketchers 40

Og det ble ett konfirmasjonskort. Laget det i hyggelig selskap sammen med min mamma og tante i går. Ble ganske enkelt, og har fulgt skissen slavisk *ler* Og attpåtil så ble det til gutt *fnis*

Framsiden:

Hangelgutt malt med distress, og arkene aner jeg ikke hvor er fra. Og jeg er så heldig å kjenne ei jente som har såååååå mange Hanglar og som villig deler trykk og stæsj. Tusen takk Maya Send gjerne fler *ler*

Innsiden:

Tekst fra Kreativ Hobby

Plass til hilsen:


Baksiden:

Mitt personlige stempel.

3 kommentarer:

May-Bente sa...

Flott kort og det var noen herlige ord som var skrevet inni.

klem:=)
PS. de guttekortene jeg så gjerne skulle hatt ferdig, er ikke påbegynt engang. "Fnis"

Eli Kristin Magnussen sa...

Flott kort til en konfirmant det der. Stempelet inni hadde noen flott ord også. Very nice ;)

Fortsatt god fastelavnssøndag! ;)

Maya sa...

Rååååflott!

Og du,jeg skriver da kommentarer her *fnis*
Maaaange også,nesten spamming!!
Og hänglar kan det nok bli flere av ja ;)
Klemmiser fra Spamme-Maya :)