søndag 9. august 2009

Serverande Edvin

Kom plutselig på at jeg kjøpte den karen her for en stund siden. Jeg er forferdelig flink til å glemme bort at jeg har Magnolia stempler, ikke bare hÄnglar *rister oppgitt på hodet* Men når jeg først kom på at jeg hadde han da, så passet det så godt å bruke han på et bestillingskort.

Foran:

Edvin er malt med distress, arket tror jeg er fra MM og det svarte og grønne er bazill. Det grønne skimrer litt, men det er ikke så lett å se på bildet. Blomster fra Prima og navnet er Abigail fra QK.

Zoomet litt på kjekkasen:


Innsidene:

Tekst fra Ett Trykk.

Baksiden:

Med mitt personlige stempel.

7 kommentarer:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Stilig kort.. Passer til Kim Roar det...

Bjørg sa...

Tøft kort. Syns sånne ark med så markert mønster og kontrastfarger kan være vanskelig å bruke, men dette fungerte veldig bra. Skal se om jeg klarer å bruke noen av mine også kanskje.

Aud Kirsten sa...

Så stilig kort. Flott pyntet på alle sider.
Du er jo bare så flink til å male med distress:)

Klem:)

Lene Aase sa...

Skal si du er produktiv for tiden:) Utrolig tøft kort, og råstilg skjorte og slips - me like:)

Klemmer fra Lene:)

Anonym sa...

Hei!;D
Takk for komentarene du legger igjen i bloggen min, de blir jeg virkelig glad for;D! kjempe fint kort, virkelig lekkert! herlig motiv;D
Klem Ida:o)

Pia sa...

Wow Nina super flot mandekort, dejlige farver og opsætning du har brugt

Gry-Heidi sa...

Tøft guttekort og herlig motiv ! Flott malt, som
alltid :)

Klem :)