mandag 24. august 2009

Bryllupskort...

... eller boks er kanskje rette ordet? jeg fikk bestilling på bryllupskort til noen som allerede har giftet seg, og gikk i tenkeboksen noen sekunder. Da datt en ide ned i hodet mitt, og takk gud... eller hvem som helst egentlig... for Maya som lager de vidunderligste ting og som finner på så mye lurt!! Jeg har rett og slett lånt den øverste delen av hennes fantastiske bryllupskake!!

Her boksen min:

Maskert kjole og dress fra Whipper Snapper og malt med distress. Hjerte fra Spellbinders, ark fra Papirdesign, tekst fra Stempelglede.

Zoomet litt på pynten:

Roser og blader fra Mulberry, hjerter fra Unik Hobby og perlebånd fra Nille.

Baksiden av boksen:

Nyyydelig tekst fra Stempelglede.

Innsiden på lokket:


Inni boksen:

Også her nydelig tekst fra Stempelglede.

Hjerte til å skrive hilsen på:


Undersiden av boksen:


Så håper jeg både hun som har bestilt denne og brudeparet blir fornøyd. Jeg ble i hvertfall det *rødme*

8 kommentarer:

Iren sa...

Kjempeflott bryllupseske Nina!!! Så delikate farger du har brukt!

Klem

Pia sa...

super nydelig og romantisk kort, flot opsætning

Aud Kirsten sa...

Rett og slett nyyydelig, som alltid!!!


Klem:)

MN sa...

Wow for en nydelig kort/eske.
Utrolig flott!
Og du..... man har lov til å være fornøyd selv også vet du *lol*

Lene Aase sa...

Rålekker eske Nina, delikat og nydelig:) Tror nok alle vil bli fornøyd med den, kjekt å gi fra seg noe en selv er fornøyd med også:)
Håper du har en fin Mandagskveld!!!

Klemmer fra Lene:)

Bjørg sa...

Du har all grunn til å være fornøyd. Den er nydelig..

Anonym sa...

Råååååålekkert

Maya sa...

Ja hva skal man si?!
Denne er bare såååååå nydelig!!
Utsøkt lekker!!
Du er dyktig,altså :)
Og så klart man skal være fornøyd med seg selv når man har gjort noe sååå lekkert!!
Klemmer fra hun som skal finne senga si,
nattaklem :)