lørdag 13. februar 2010

The Sugar Bowl, challenge 29-Tiets sketch!

Masse papirer, og jeg pleier jo å sky unna sånne skisser... Men nå bestemte jeg meg bare for at joda, det går! og dukket ned i restekurven og fant ark som utrolig nok passer sammen!! Og i tillegg til skissa ville Sugar Bowl se 3 blomster, 2 brads og en knapp på kortet. Ja, da får de det da!! :)

Forsiden:

Manga Boy fra Sugar Nellie malt med Distress, papir fra overalt, fotohjørne fra Qk, punch fra MS og Nille-blomster som jeg har hatt glassveske på.

Innsidene:

Tekst fra Ett Trykk.

Baksiden:

Med personlig stempel.

13 kommentarer:

CraftyC sa...

Your card is gorgeous Nina, love the colours and a great insert!
Clairex

Lisa Jane sa...

what a great card a cute little boy, you coloured him beautifully

mettepip sa...

Hei, hei!
Takk for alltid hyggelige kommentarer hos meg;)h
Synes du fikk dette fint til jeg Nina! Kjekt å få brukt noe fra restebunken også.
Ja, jammen går det fort til Ski-treffet nå, og jeg gleder meg som en unge;)
Og jeg har ikke glemt det jeg fikk i posten av deg, har bare drevet med andre ting. Skal nok få til noe etterhvert;)
Ha en fortsatt flott helg!
klem fra
Mette

Maren sa...

Kjempefint kort du har laget! Likte fargene her kjempegodt sammen!

Elaine aka Quixotic sa...

Lovely card!

Kim Piggott sa...

Oh what a gorgeous card Nina!
hugs
kim x

tone sa...

Hei! kom tilfeldigvis innom bloggen din,mye fint her.
Stilig kort med bare restepapir og så fint fargelagt.
Håper du tar deg en tur innom min nyoppretta blogg:-)
Klem Tone.

May-Bente sa...

Kjempe flott guttekort, digger sikk sakk sømmen din, det ble en utrolig stilig effekt, synes jeg.
Knall Nina!!

Klem:))

ullpurka sa...

Utrolig lekkert kort.
Er morsomt å se at du mestrer de aller fleste farger med glans, jeg selv sliter med typiske 'gutt/mann'farger siden jeg bare scrapper rosa.

Og du.. tusen takk nok en gang for den lekre sommerfuglen som jeg endelig fikk til å bruke.

Ha en super søndag og husk, neste år er DU en mamma og!

Klemmer

elin.kristiansen sa...

Ble jo råfint:)

Aud Kirsten sa...

Ååå dette var et kjempeflott guttekort, så flott det ble med sikk sakk sømmen!
Ha en forsatt fin søndag!
klem:)

livmme sa...

skikkelig sprekt kort, likte arkene med de forskjellige mønsterene og fargene jeg!
Hva er glassveske?

Grethebella sa...

Rester er det alltid godt å få brukt! Kortet ditt ble tøft.
Synes ikke det er så lett å bruke rester bestandig, men du har klart det bra synes jeg :)
Ha en fin dag Nina.

Klem Grethe