mandag 22. februar 2010

Friday sketchers # 90 og ny hÄngel :)

Ny, herlig skisse inne hos Friday Sketchers og så måtte jo bare ha på en av de nye hÄnglerne. Og jeg synes "glitter-kortene" til Kim er fantastiske, så mitt ble dynket med ett tonn glitter *ler*

Forsiden:

Malt med Distress, ark fra Basic Grey og en liten restebit fra gud vet hvor... Tekst fra Ett Trykk, Spellbinders, EK success blad punch, glitter-hjerte fra Melissa Frances, Stickles glitterlim i fargen "Rose Quartz", og hjertene til hÄnglar jenta er malt med Shimmerz.

Zoomet litt på søta:


Innsidene:

Tekst fra Papirloftet og Ett Trykk.

Baksiden:

Her det også tekst fra Ett Trykk. Og ja, huff, det hender det går litt fort i svingene, så min bittelille feil ble oppdaget aaaaaaaaltfor sent, så limet satt som, ja... LIMT!!

14 kommentarer:

Hannemor sa...

Nydelig kort, Nina - og glitter gjør seg veldig bra! :D

Feilen du påpeker her måtte jeg titte ei stund etter - og jeg oppdaga til slutt at det var akkurat den samme bommerten jeg selv gjorde på det siste kortet i bloggen min... ;) Fort gjort!

klem

Kim Piggott sa...

Oh wow Nina how beautiful is your card!
Love your sweet image and your wonderful design!
Loving your glitter touches really makes your card pop!
hugs
kim x

Viddan sa...

Ååååhhh, vilket fint kort! Härligt med glitter! Gillar färgerna med... ja - allt!! Klem, Lena

Pia sa...

så nydeligt med mange fine detaljer

Guro sa...

Nydelig kort, virkelig gjennomført!!! Glitteret var prikken over i'en syntes jeg. Herlig :-)
Klem Guro

Aud Kirsten sa...

Så nydelig, et herlig motiv og så flott med glitteret!
Klem:)

Bjørg sa...

Kjempefint kort igjen Nina...Du er så flink og tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min.

Gry-Heidi sa...

Gjennomført og nydelig !! Jeg digger glitteret :o)

Det ligger noe til deg i bloggen min:)

Klem :)

mettepip sa...

Hallo Nina!
Lekkert kort igjen du! Så erlig med glitteret og en kjempesøt Hänglarjente. Lurer på om jeg må øke beholdningen - lenge siden sist. Klart jeg må våge meg bort til deg (eller kan jo hende du kjenner igjen meg også;)) Går i hvertfall fort til treffet, og jeg gleder meg veldig!
Har noe til deg i bloggen min forresten;)
Ha en flott uke!
klem fra
Mette

Merethe sa...

Kjempeflott kort Nina. Herlig stempel. Morsom med masse glitter da :) ( Og selv om jeg har kikke og kikket ser jeg ikke den feilen du snakker om)

Eva Gro sa...

wow..... det kortet her var nydelig Nina.... supre farger, og kult m glitter.
Lykke til!

Maren sa...

Hmmm, nå har jeg kikket og kikket - men jeg finner ingen feil! Syns dette kotet var kjempefint jeg!!

Maya sa...

*Flirer* Tror jammen jeg satt her i 5 minuter og kikka etter feilen din, og da jeg endelig oppdaga den, så måtte jeg bare le!
Hadde du ikke påpekt den selv, så hadde ingen sett den,vennen!! ;)
Fort gjort og f**n så irriterende når slike ting skjer, men det er som regel bare vi som ser det, og ikke mottaker ;)

Kortet er bare såå nydelig, med farger, design og masse glitter!
Og hÄnglar jenta er bare vakker :)
Go`klemmer fra Maya :)

Eva Gro sa...

Å du er bare verdens søteste:-)
- tusen tusen takk for dette nydelige kortet.....snufs..... Gla i deg snuppelure!!!