fredag 11. desember 2009

Julekort med hÄngel

Endelig fredag, og kvelden skal nytes på nytt hobbyrom *yihaaa* I går ble jeg endelig ferdig med å flytte alt pikk og pakk, nå gjenstår det bare å få det på plass. Men det kan vente til i morgen, jeg er nemlig bittelitt på etterskudd med julekortene *sukk* Men jeg har da noen på lur ;)

Forsiden:

HÄnglar malt med distress, ark fra gud vet hvor, punch fra EK og MS og tekst fra NSS.

Innsidene:

Tekst fra NSS her også.

Og baksiden:

Med mitt personlige julestempel fra Scrapmagasinet.

Nå skal jeg ta en durabelig bloggrunde, for midt i flytteprosessen har det blitt fryktelig forsømt...

6 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Så nyyyydelig, Nina ! Fargeleggingen din er helt fantastisk :)

Hodet mitt klarer nok ikke å finne opp sånne bretteteknikker :o)) Tutorialen til juletreet fant jeg på StampARTic :) De er kjempeartige å lage :)

Klem :)

Aud Kirsten sa...

Aldeles nydelig, og den fargeleggingen din er jo bare så flott:)

Klem:)

mettepip sa...

Så koselig julekort Nina! Nydelig fargelegging. Så flott å ha kommet i orden på scrapperommet sitt da.
Jeg har nettopp "flyttet tilbake" på mitt scrapperom i underetasjen her. Har en tendens til å havne i spisestua med et fullkomment kaos;) Nå er alt flyttet ned igjen, men rimelig kaotisk der også! Kanskje det blir tid til en ryddesjau i jula;)
Ha en flott adventshelg!
klem fra Mette

Astrid sa...

Koselig julekort!! Og så nydelig du har fargelagt motivet:-)) Den charms`en var søt!
God helg Nina.

Klem,
Astrid

Maya sa...

Åhhhh så nyydelig malt liten hÄngel,vennen!!
Og så lekre farger!
Du er da så dyktig ;)
Godt å være ferdig med flyttingen kan jeg tenke meg!
Kos deg med kortlaging i helga,
klemmer fra Maya :)

Grethebella sa...

Whow, den fargelegingen din er flott Nina.
Skikkeig imponert.
Nydelig Hängel stempel også.

Klem