lørdag 19. desember 2009

Bursdagskort!

Min søte, snille bestefar har bursdag i dag, og her er kortet han skal få:

Foran:

Ark fra 7 Gypsies, stemplet er ett jeg har hatt i maaaaange år og navnet på produsenten aner jeg ikke. Den svarte blomsten er fra Nille, men den er oppgradert litt med bling fra Prima. Spellbinders, roseknopper fra Storyteller, roser fra Mulberry og båndet er fra American kraft.

Innsiden:

Har holdt innsidene helt enkle, bestefar er ikke den som samler på kortene sine, så jeg gadd ikke pynte og styre alt for mye :)

Baksiden:

Personlig stempel fra Scrapmagasinet.

I dag skal jeg på den store juleshoppingen, og da håper jeg at jeg er ferdig til jul. Hvordan ligger dere an?
Så blir det bursdags feiring for bestefar, håper han disker opp med noe godt, for jeg er sikkert sulten etter å ha trasket i timesvis på ett kjøpesenter ;)

Ha en fin lørdag!!

3 kommentarer:

Maya sa...

Heisann snuppa :)
Så lekre mannekort du har laget!
Du er en mester på disse altså!!
Postmannen har vært en tur innom ;)
Og det hadde du da ikke trengt!!!
Men gud så glad jeg blir over julepakker :)
Tusen takk!

Her stresses det med jobb hver dag,laaange dager og i tillegg er jeg ikke ferdig...
Men jul blir det nok i år også ;)
Ha ei flott helg,snuppa!
Go`klem fra Maya :)

Bjørg sa...

Skal bedømme det når jeg får se det.....

mettepip sa...

Så stilig herrekort Nina! Du er så flink til det! Lekre farger og flott motiv.
I dag fikk jeg flotte stempeltrykk i posten og et nydelig julekort!
Tusen, tusen takk. Det var veldig snilt av deg o moren din å hjelpe meg. Da skal jeg prøve å få til noe de neste dagene. Og så kommer det nok brev oppover til dere snart;)
Ha en fin helg!
klem fra Mette