mandag 19. oktober 2009

Vært på suupert treff, og "Helgas beste"

Har vært på et suuuper, fantastisk bra treff i helga. Fikk laget 4 kort og, hold dere fast, 4 LOer!!! Jeg som nesten ikke lager LOer!! Men etter å ha vært på kurs med Nabo`n løsnet sperren gitt *ler*

Ble veldig inspirert av kurset og satte i gang med en scraplift fra oppgave-heftet på treffet. Og sånn ble resultatet:



Litt detaljer:






Og vet dere hva? Det aller beste var at den ble stemt fram som helgas beste bidrag *danser rundt i glede* Gjett om jeg ble overrasket da, for det hadde jeg aldri trodd!

11 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Wow, dette var virkelig nydelig Nina, ikke rart at den ble stemt fram som beste bidrag!

Klem:)

Evy-Kristin sa...

Så produktiv du har vært!!! Åsså så flott LO du har laget *sukk i hjertet*
Jeg har også storkost meg på Ski-treffet i helga, men det var så som så med produktiviteten *fnis* Jeg holdt demoer og kurs i fargeleggingsteknikken jeg bruker på stempeltrykk - så da gikk tida ;o) Også har jeg vært helt "i svime" av den positive mottakelsen av stemplene mine - har enda ikke landet helt...

Ha en strålene kveld, snuppa!

*klæmma*

PS! Nytt Ski-treff blir andre helga i mars - kommer du? ;o)

May-Bente sa...

Kanon flott var LOèn din!!! herlig bilde og nydelige detaljer:=)
Godt å høre at du har kost deg på treff, jeg er mektig imponert over at du klarte å lage så mye!!!

Klem:))

Viddan sa...

Den är ju helt underbar!! Klem Lena

Inger Marie sa...

Så nydelig LO du har laget. lekre farger og detaljer.
Ha en flott dag Nina:)
God klem

Maya sa...

Gratulerer med helgas beste,snuppa!!
Det har du inderlig fortjent,for denne var bare så vakker!
Lekre detaljer,farger og papirer!
Og voffsen er bare en skikkelig go`ing!
Neste år stiller du opp i Ski,i mars!!
Go`klemmer fra Maya :)

Pia sa...

wow så flot med mange lækre detaljer, kan godt forstå du danser af glæde.

Unknown sa...

Nydelig LO! Herlige farger og lekre detaljer!
Sjølv om eg er livredd Schäfer hunder, så må eg innrømme at eg smelta litt av han der altså!

Klem,
Jorunn

mettepip sa...

Gratulere! LO'en var kjempeflott. Flott bilde og masse lekre detaljer, og for noen herlige farger!
Har vært på Ski-treffet i helga, men jeg var nok ikke like produktiv som deg;)
Klem fra Mette

Desirée sa...

Denne var nydelig! :)

Iren sa...

For en lekker Lo og gratla så mye Nina!!!

Ha en flott kveld!