torsdag 15. oktober 2009

Bursdagskort og stortreff!!

Dette kortet er laget til en av mine beste venninner som hadde bursdag for noen dager siden:

Foran:

Ark fra Basic Grey, Willow fra Whiff of Joy er malt med distress, kakeservietten er sprayet med glimmermist, blomster fra Prima, tekst fra Stempelglede og kvisten er en punch fra McGill.

Zoomet litt på søta:


Innsidene:

Samme layout som på framsiden også her er det tekst fra Stempelglede.

Baksiden

Også her samme layout som på de andre sidene, swirl fra Stempelglede og personlig stempel fra Scrapmagasinet.

Ser dere? Endelig alle 4 sidene :)
I morgen drar jeg på stortreff i Skotselva, har gledet meg i månedsvis nå *danser rundt i glede* Og samtidig vil jeg ønske alle dere som skal på Ski-treffet ett fantastisk treff :) Og til alle dere som ikke skal på treff: Stakkars ;) *fnis* Neida, ha en super helg dere også :)

5 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Wow, for et nyyydelig kort!
Herlige farger:)
Kos deg på treff:)

klem:)

May-Bente sa...

Wao, dette var lekkert!!
Nydelig gjennomført!!!

Klem:))
Kos deg på treff, e skal på jobb hele helja..stakkars meg.

debby4000 sa...

Gorgeous image and you've made a fabulous card with her.
luv
Debby

Lisbeth sa...

Kjempe herlig alt sammen, tenker de ble glad!!!
Kos deg på treffet og ha en super fin helg!
Klem,Lisbeth

Pia sa...

så nydeligt gennemført i flot lilla farve