søndag 5. oktober 2008

#Sukkersøtt#utfordring 10#

Ny utfordring fra Sukkersøtt, lag et kort i grønn og bruntoner. Satt en stund og funderte på den, men her er hva jeg klarte å få i sammmen :)

Har brukt litt resteark, notearket har jeg fått av Linn, tekst fra Kreativ hobby, noter fra qvick kutz, M`n og tallene er thickers og hanglar gutten med gitar fikk jeg stemple opp av suuuuuper snille Anita. På gitaren har jeg lagt på glassveske sånn at den er blank, men det syns ikke så godt på bildet.

Innsiden:

Samme oppsett som på framsiden, men her har jeg laget en pengelomme

Plass til personlig hilsen:

Har brukt en tag til å skrive på. Den er farget i kaffe, og ble lys beige, men den ser nok hvit ut på bildet.

Baksiden:

Har brukt de samme arkene som på resten av kortet og mitt personlige stempel.

8 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Skikkelig kult kort:) Så smart det var å legge på glassvæske på gitaren, det ble så stilig !
Klem Gry-Heidi

Maya sa...

Heisann hoppsann Nina!
Du å du for ett stilig kort!
Og jepp,ser du har hatt på glassveske på gitaren,knall flott deltaj!
Og så stilig med tag å skrive på :)

Takk for att du deltar,
klemmer fra Maya :)

Maya sa...

Og du er bare såååå snill og god!!
Klemmer i hauger og lass!!!

Joanna sa...

Det var et knallfint kort:)
Jeg kann bare holde med de andre...Den gitaren med glassveske er helt og holdent cool :)

Klem fra Joanna

Bente sa...

Supert guttekort! Ha en flott søndag:=)

Rita sa...

Så fint bidrag du har laget til Sukkersøtt!! Likte desverre okke denne utfordringen, men satser på å komme tilbake senere ;o)

Så flink du er å lage julekort, imponerende. Og sånne Petaloo blomster står øverst på ønskelista! De er bare rålekre!!

Ha en strålende uke, Nina!

annes paperfun sa...

Det var et flott kort og så flotte detaljer du har med her.
Og fint gjennomført på alle sidene.
Takk for at du er med på utfordringen.
klem fra Anne

Liv Torunns hobbykrok sa...

Hallois!! Så lekkert det kortet var.. jeg bare syr om dagen, julegaver.Men jeg sier ikke hva det er, he,he....