onsdag 1. oktober 2008

Et lilla...

...julekort til besvær! Det er sikkert ikke bare jeg som har en ide i hodet, setter meg ned og skal sette ideen ut i livet, og så ble det slett ikke som jeg hadde tenkt. Og det ble faktisk ikke fint engang! Men etter litt grubling, kløing i hodet, utallige røykepauser og febrilsk leting etter akkurat "DET" i alle tingene man har, så: VOILA, ble det ikke så ille alikevel... :)

Forsiden:
Innsiden:Plass til en liten julehilsen:Og baksiden:Også må jeg bare si tusen takk til Maya for det kjempefine stempeltrykket, du er snill du :)

2 kommentarer:

Maya sa...

Hurra enda en natterangler! *fnis*
Og kortet ditt ble davel knakende!!
Kan ikke skjønne hvorfor du ikke er fornøyd,jeg synes det ble flotters jeg!
Nyydelige farger :)
Lekre detaljer og knall flott malt!

Har du ferie eller?
Klemmer fra Maya (Som er i ferie modus,og ikke gjør så mye annet enn å lage kort *ler*)

Liv Torunns hobbykrok sa...

Er nok litt gammeldags, for meg skal julekorta være i rødt, grønt, gull... men dette var lekkert