torsdag 24. juli 2008

Nye bilder av dyra!

Har vært på ferie, og fikk tatt noen fine bilder av små guttene mine. Så da måtte jeg jo bytte ut de gamle!
Har hatt en alvorlig rundtur, Bergen, Valdres, Lillehammer, en kjapp tur innom Hamar ( jeg måtte jo på Unik Hobby ) og til slutt Elverum før vi vendte nesa hjemover. Vi stakk også innom Løiten lys, og har du mulighet burde du dra dit. Fy flate så utrolig flotte lys de har der.

Jeg har fortsatt ferie, og i morgen skal jeg begynne på mitt provisoriske scrapperom. Kanskje gubben tar et hint, og gjør rommet ferdig! Jeg skal på trass sette inn et bittelite skrivebord, en stol og alle boksene jeg har alt utstyret i. Det er ikke lys der inne, men 2 store vinduer, så jeg skal nok få "jobbet" litt. På dagtid da vel å merke :)

1 kommentar:

Maya sa...

Åhh så masse lekkert du har laget!
Og godteposene var supre :)
(Tar gjerne imot noen sånne *ler*)

Tusen takk for hilsen inne hos meg,
Klem fra Maya