torsdag 31. juli 2008

Bursdagskort til scrappevenn!

Linn Silje (Aragina på forumet) hadde bursdag i går, og jeg laget dette kaffefilter kortet til henne! La også med noen heklede blomster som mamma har laget, men de har jeg selvfølgelig ikke tatt bilde av... Håper det falt i smak da! :)



Her er taggene som er inni kaffefilteret:



Og her er kortet med tag!



Sitter for tiden inne i "hobbykroken", det er for varmt for meg ute. Skal jo ikke klage, det blir fort nok kaldt igjen, men det finnes ikke skygge å krabbe inn i før utpå kvelden. Så jeg takker gud? for aircondition, og koser meg inne! :)
Og det tror jeg hundene gjør også, Argon ligger rett ut under vifta og Nixo sover og sover på sofaen! Men i dag skal vi bade og det tror jeg de kommer til å synes er herlig :)

Ingen kommentarer: