søndag 6. april 2008

Spøketreff!!!

I går var jeg på treff i Hokksund, og fikk faktisk laget 5 kort! Er ganske imponert, for jeg pleier ikke å få laget noe som helst på treff! Bilder kommer i morgen:) Kamera er fortsatt ute av drift, men mamma kommer som en reddende engel......
Må jo bare si at det var koselig på treff i går, og nå kommer jeg kanskje til å være litt mer på forumet. Nå vet jeg jo plutselig hvem noen av de er :)
Det blir nok litt produksjon på meg i dag også, fikk nettopp bestilling på 2 kort, og er fortsatt inspirert etter i går!! Dessuten snør det her i dag, så ute får en jo ikke gjort noe:(

1 kommentar:

Yasmin sa...

Hei!! Tusen takk for et super koselig treff i går! Det var så morsomt å møte deg.. gleder meg til å se blondeserviett utfordringen ferdig!! :D

klem Yasmin