tirsdag 1. april 2008

Aprilsnar!!

Har du lurt noen i dag? Ikke jeg! Og har heller ikke blitt lurt, enda.........
Ikke laget noe siden forrige søndag, men det gjør ikke noe for kameraet er fortsatt ødelagt!!!! :( Har en forkjølet samboer, og han er så syk at han kan ikke kikke på det engang! Kan du tenke deg noe verre enn syke mannfolk? For noen pyser!!
Så jeg må vel bare vente til han blir frisk da...
På lørdag skal jeg på treff i Hokksund sammen med Lisbet, og jeg gleder meg. Fant ut at det er nesten 2 år siden sist jeg var det. Så det er på tide!!!! Kanskje jeg må lage utfordringen fra Lisbet: Lage noe med Mikke Mus! Kanskje jeg får inspirasjon når jeg får arkene jeg bestilte på Bikuben!1

1 kommentar:

Sylvi sa...

Nææææ!! Har du blogg!! Stilig :) Da blir det lettere å følge med på hva du driver med fremmover ;)

Kjipt med kamera. Gleder meg til du legger ut noe av det du lager her!

Kos dere på treff! :D