søndag 8. august 2010

Solen skinner...

... jeg er hjemme alene og koser meg på hobbyrommet :) Noen synes sikkert det er for ille å sitte inne når solen først skinner, men nå er magen  stor og tung og hender og ben så hovne at jeg får ikke gjort noe ute uansett!! Det nærmer seg snart termin, og nå bare ser jeg frem til at vesle nurket kommer ut ♥♥♥ Og i ventetiden, koser jeg meg med stemplene mine.

I dag ble det ett bursdagskort til ei lita jente.
Forsiden:
Har brukt ark fra K&Company og Maja Design, MS punch, WW punch, charms,
 roser fra WOC, tekst fra Ett Trykk/Norsk Stempelblad, Spellbinders og hjerte fra Melissa Frances.

Zoomet litt på denne herlige jenta og pusen fra Mo Manning:
Har malt med Distress.

Innsidene:
Tekst fra Papirloftet.

Baksiden:
Personlig stempel fra Scrapmagasinet.

Slenger meg med på disse utfordringene:
* Friday Sketchers #114 - Skisse
* Bunny Zoe`s Craft #2 - Sommer Days
* Stamp Something - Photo Inspiration
* Fairy Fun Friday # 31 - Frame it in a circle

Nå skal jeg ta meg en liten bloggrunde, det har jeg vært elendig på en stund :(
Ha en strålende søndag, enten du koser deg på hobbyrommet eller ute i solen :)

12 kommentarer:

Renate sa...

Sånt ett vakkert kort Nina. Du er så flink til å dekorere kortene dine inni. Noe jeg ikke har tålmodighet til i hele tatt for ikke å snakke om tid! Tar jo evigheter bare å dekorere ett easel-card jo.
Imponerende!!

Klemmer fra Renate

Hilde sa...

Nydelig kort med et herlig motiv.. Du er utrolig flink til å fargelegge :)
Ønsker lykke til med fødselen som nærmer seg :)

Klem fra Hilde

Pia sa...

super nydeligt kort, her har det regnet hele dagen men jeg finder også på at sidde indenfor i mit scrapperum selv om solen skinner.
knus Pia

Lori sa...

Your image is gorgeous and I love the sparkly heart. You have such patience to make the entire card so beautiful from front to back, wow, thanks for joining Fairy Fun Fridays!

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempelekkert!!!

Pysselbus sa...

*suck* min kommentar försvann....

Jättefint kort!!! Härliga färger och fina detaljer! Och sååå läckert målat!

Är så nyfiken, när är det dags för liten att komma? Är så glad åt alla runt mig som ska ha smått!! Det är sååå mysigt! Har man en två- och en treåring får man bara drömma om gosiga stunder med bebis... ;-)

Ha det så gott och hoppas på svalare väder! Det är sååå jobbigt med stor mage när det blir varmt...

Stor kram

Linda

Ida sa...

Hei!
Så herlig med en hobby når man går å venter!:)
Nudelig kort flott gjennomført på alle sider. motivet er så søtt!
Ida

Trisha sa...

What a beautiful creation and cute image! Thanks for playing at Fairy Fun Fridays! hugs, Trisha

Aud Kirsten sa...

Nydelig kort med et søtt motiv!
klem:)

Gry-Heidi sa...

Nyyyydelig !! Kjempeherlig motiv og nydelige papirer du har brukt ! Gjennomført på alle sider, som alltid :)

Skjønner godt at du heller vil leke på hobbyrommet ditt, enn å være ute i varmen nå :)

Klem :o)

Pinklady 68 sa...

Et kjempe flott kort du har laget her også Nina! Nydelige mønster ark og design:-)
Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

~Denise Lynn~ sa...

Beautiful inside and out! Thanks so much for playing along with us at Stamp Something! :)