fredag 23. juli 2010

Julekort i juli :)

Fikk flunkende nye julestempler fra Lili of the Valley på onsdag, og jeg bare måtte lage meg ett julekort med den her søteste, lille herligheten:

Papirer fra Inkido, hjertecharms, blomster fra Wild Orchid Crafts og snøkrystall-punch fra MS.

Zoomet litt:
Søta er malt med Distress, har fått "litt" glitterlim på seg, kristtornen og flammen har fått litt Glossy Accent.

Innsidene:
Tekst fra Kreativ Hobby.

Baksiden:

Personlig stempel fra Papirgleder.

Når du ser det her kortet i dag er jeg praktisk talt i himmelen :)
 Er nemlig så heldig at jeg skal  til Magnolia butikken i Borås i dag *danser rundt i glede*
Bittelitt missunnelig eller? ;)

Ha en toppers helg alle sammen!!

11 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Nommin noe så nydelig da!De motivene er bare så innmari fine!!!!Kortet ble skikkelig lekkert!Kaldt og vinterlig!Kos deg på tur!
Klem,Janne

Gry-Beate sa...

Nydelig kort, og det motivet er jo bare så herligt!!
Misinnelig på Borås tur, hmfr... langt i fra!!!

;0)Gry-Beate

Renate sa...

Så lekkert Nina. Og jeg bare digger blått til julen.
Jenta her var bare skjønn og jeg skjønner at jegs elv må se nærmere på disse herlige stemplene.

Ha en super dag. Klem

Pia sa...

så super lækkert kort med fede detaljer.
knus Pia

Merethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merethe sa...

Kjempelekkert kort Nina. Kankjse vi er flere som bør begynne med julekortene snart...

Bjørg sa...

Det gjør ikke noe om du sender det julekortet til meg :-)))

mettepip sa...

Så lekkert kort Nina! Utrolig søtt stempel! Nydelig malt og vakkert i blått! Jeg var i det samme himmelriket som deg forrige uke;) Ikke fritt for at det ble med hjem en del Magnoliastempler, dies, papirer og stæsj! Har allerede bestemt oss for å gjenta turen til neste år;)
Klem fra
Mette

Lene Aase sa...

Så lekkert julekort du har laget, nydelig med glitter:)
Håper du har hatt en fin Magnolia-tur, gleder meg til å se hva du lager med skjønningene:)
Håper formen er bra, du har vel nedtelling nå...
Klemmer fra Lene:)

Anita M. sa...

Hei på deg Nina... Så utrolig stilig julekort! c",) supernydelig stempel!

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjempeflott, herlig julekort med flott og glitrende motiv! :D Digger blå julekort - selv om vi er i juli måned :D

Skjønner ikke hvordan du klarer å produsere så mange kort og så flotte. Du er dyktig, snuppa! :D

Kos deg videre og fortsatt god ferie/sommer!!! Klem fra meg,