onsdag 11. november 2009

OCC- Inspiration challenge DT

Dette er ukens utfordring på Our Creative Corner:


Bare måtte slenge meg med på denne utfordringen, da jeg hadde ett aldeles nydelig ark i oransje liggende på lur :)
Og sånn ble mitt kort:

Den suuuper søte hÄnglaren er malt med distress, ark fra Daisy D`s, tekst fra Stempelglede og roser fra Nille og Mulberry.

Innsidene:

Tekst fra Kreativ Hobby

Baksiden:

Swirl fra Stempelglede og personlig stempel fra Scrapmagasinet.

Det søkes etter DT-medlemmer og jeg vil prøve lykken. Krysser du fingrene for meg???

7 kommentarer:

Pia sa...

woooow wow kanon lækre faver

livmme sa...

Utrooolig mye lekkert i bloggen din om dagen *dån* kan se at det er noe som har falt på plass i livet ditt ;)

Aud Kirsten sa...

Wow, dette var skikkelig lekkert!

Klem:)

(krysser fingrene for deg)

Bjørg sa...

Hei NIna

Gratulerer med dagen. Hadde vært en fin gave å bli med i DT.... Skal krysse fingrene for deg. Kort kommer etterhvert.
Bursdagsklem fra gamletante....

mettepip sa...

Gratulerer med dagen Nina! Håper du har hatt en fin dag;)
Så utrolig nydelig kortet ditt er. For noen herlige farger. Og Hängelen er jo så søt da!
klem fra
Mette

Anne H. sa...

Gratulerer så mye med dagen idag, Nina!
WOW - det er lenge siden jeg har sett et så lekkert kort!! Flott malt motiv og mønsterarkene passer så utrolig godt! Nydelig pyntet også!
Jeg har slike roser i lysfatet mitt, men nå satte du meg på en god ide *hihi* Kanskje de havner på et kort når jeg bytter til lilla lys....
*Krysser fingrene for deg*
Klem fra Anne -:)

Maya sa...

Krysser fingre og tær!!!!
Og fy faderulland så utrolig lekkert kort,Nina!!
Du må jo bare komme med :)
Lekre farger,nydelige papirer og sååå lekkert malt!!
Flinka!

Og jepp,jeg sa jo att jeg kom til å glemme ;)
Og pakken din?!
Den er fortsatt til produksjon *fnis*
Den som venter på noe godt,vettu ;)
Go`klemmer dagen derpå fra Maya :)