fredag 3. april 2009

Påskeferie og Friday Sketchers 46 :)

Og denne uka er det denne skissen som skulle følges:



Og her er mitt bidrag:

En skisse etter min smak, enkel og morsom å følge. Den suuuper nydelige Hängel jenta er malt med distress, ark fra Imaginische og 3ndy, prima roser og bling. Og den der lille, søte hunden har jeg fått av Evy Kristin

Og sånn skal påsken tilbringes her i huset ;)


Nixo gutten vet å nyte varme solstråler ja ♥♥♥

Det er knallvær her i dag og godt og varmt ute på en snøfri veranda. Håper det holder seg sånn, for da blir det i hvertfall deilig med laaaaaaaaang og velfortjent ferie :)

7 kommentarer:

Pia sa...

Sååå sødt kort med fine detaljer

Lisbet sa...

Så fint kort!
Koselig å se at du henger i stroppen selv om du har vært eller er syk.
Og søte Nixo da ;)

Så må jeg sladre litt, for Purkis har en blog candy du ikke bør gå glipp av :D

May-Bente sa...

Skikkelig herlig kort, Nina!!
Klem:))
Enig med deg, det har vært en super solskinnsdag og jammen har jeg fått litt farge i kinna. Mmmm deilig tid vi har i møte:)))

Gry-Heidi sa...

Supernydelig kort!! Hänglar jente er bare sååå søt da:)

Ha en fin fin påskeferie :)

Klem, Gry-Heidi

May-Britt sa...

Så lekkert kort du har laget!!!
Du har jo drømmehunden min du,så søøøøøt Nixo er da;-)
God påske!!

Klem

Unknown sa...

oh really lovely and sooo cute. thank you for joining the friday sketchers challenge,
hugs, bea

aardvarkpest sa...

Sweet card. I love how you have used the gems to make the swirls.

Glenda