mandag 24. november 2008

Ny award til meg...

... fra fantastiske Maya. Det er litt flaut når begrunnelsen er:" Min solstråle og personlige "heppeskvadron"!! Du lyser opp alt rundt deg :) Men takk for prisen og gode ord :)



This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space, time and relationship! These blogs are exceedin
gly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandicement. Our hope is that when the ribbons of these prices are cut, even more friendship are propagated. Please give more attention to these writers! Deliver this award to eight bloggers who must choose eight more and include this cleverly written text into the body of their award.

Disse jentene får en pris av meg:
                                                 Eli Kristin for å alltid lage flotte kort, og for er stort hjerte.
                                                       Evy Kristin fordi du er såååå god å ha, og har noen fantastiske evner til å gjøre en annen glad. 
                                                                             Katrine for å være den beste treff røykevennen og for å lage de flotteste LOer. 
                                                                            
Lisbet fordi du er en super venninne, fordi du alltid er så hjelpsom mot alle og fordi du lager de mest fantastiske LOer.
                                                                    Liv Torunn rett og slett for å være min mamma, og fordi du er så kreativ. 
                                                                          Ullpurka fordi du har et stort hjerte og alltid gode ord.

Viel for i din blogg kan man lese om livets underfunderligheter på en så herlig måte at lattermusklene er støle i mange dager.

Yasmin fordi du er en super jente som jeg fant tonen med med en gang.

2 kommentarer:

Katrine sa...

tusen takk for awarden... alltid med å røyker jeg vettu om vi er i samme hus ;)

Eli Kristin Magnussen sa...

Tuusen takk snille Nina, du er så herlig... du må nesten sjekke inne hos meg nå altså, hi-hi! ;)

Ha en herlig kveld, klems fra meg!