søndag 21. september 2008

Et bestillingskort med hemmelig beskjed

Ble litt inspirert av kortet jeg fikk av Maya. Satte i gang og så etterpå at det er vel rene liften... Ja, ja sånn kan det gå. Håper det er greit, Maya?

Framsiden:

Det ene arket er fra Basic Grey, det andre vet jeg ikke hvor er fra. Stempeltrykket har jeg fått av Lisbet og låsen fikk jeg av Asbjørn på jobben(du er snill du), og blomster fra Prima.

Hemmelig beskjed med dikt om bestemødre siden det er bestemor som skal få kortet...


Innsiden:


Plass til å skrive:


Baksiden:


Dette var gøy å lage, og jeg fikk flere låser av Asbjørn, så det blir i hvertfall et julekort også...

4 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Så flotte kort du har laget siden sist, artige og varierte. Kjenner igjen bestemor-diktet, så koselig å sette pris på bestemoren din på denne måten ;)

Tusen hjertelig takk for varme og koselige kommentarer i bloggen min. Setter stor pris på deg! ;)
Se i bloggen min for en overraskelse til deg her. Sendte den nemlig rett tilbake til deg ;)

Anonym sa...

VIlket sött kort du gjort!! Härliga höstiga färger å söta stämplar =)
Tusen tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*
kram Petra
http://paradises.blogg.se

Maya sa...

Hei snuppa :)

Neimen,så utrolig koselig att du ble inspirert av mitt kort!
Og herregud,så klart det ikke gjør noe,det er jo en stor ære å bli liftet! *glad*

Farsan ble suuuper fornøyd med "kortet" og det ble studert og vridd på i alle retninger *fnis*

Ha ei flotters uke,vennen :)
Klemmer fra Maya,som sef. glemte å ha åpning i bunnen *ler* ;)

Maya sa...

Bare innom for å gi deg en klem jeg *Klemme* Bare fordi du er så snill og god :)

Ha ei fortsatt flott uke!
Klemmer fra Maya :)