onsdag 9. juni 2010

Sketchy Colours # 27

Jentene inne på Sketchy Colours vil se grønt, hvitt og lilla denne gangen. Det passer perfekt siden mitt tredje bryllupskort er i nettopp de fargene :)

Foran:

Har maskert sammen dress og kjole fra Whipper Snapper og malt med Distress, ark fra Maja Design og Ladybug and Friends, spellbinders, punch fra MS, roser fra Unik Hobby og tekst fra Stempelglede.

Innsidene:

Også her er det tekst fra Stempelglede.

Baksiden:

Med, som vanlig, mitt personlige stempel.

9 kommentarer:

Listaa sa...

Nydelige farger. Flott bryllupskort. Klem

Nina sa...

Dette var et nydelig kort som gir inspirasjon til andre blogtittere. Ser at jeg må prøve meg på maskering etter hvert. Har ikke prøvd det før, men ser at det blir flott.

Legger meg til som følger av bloggen din, for denne vil jeg se mer av :)

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott bryllupskort! Duse fine farger:-)

Ha en fin kveld! Klem Laila.

Liv Torunns hobbykrok sa...

Lekkert kort.....

Pysselbus sa...

Åhhh, så läckert! Snyggt motiv, aldrig tänkt på det förut, att maska ihop dem så där.

Lycka till!!!
Kram
Linda

May-Bente sa...

Nydelig fargesammensetning, flott bryllupskort!!!

Klem fra meg:))

debby4000 sa...

Wonderful Wedding card Nina.
luv
Debby

Inger Marie sa...

Nydelig bryllupskort Nina :)
Ha en fin helg!
God klem

Pysselbus sa...

Tack för dina snälla ord i min blogg!!

Tänkte bara sticka inom och tipsa om att Landstoken har rea (30%) och bland annat har de WoJ, det var där jag köpte Henry...

Kram
Linda