mandag 16. februar 2009

Enda et guttekort...

... og nå har jeg bare igjen en bestilling på guttekort, så kan jeg fråtse i råååååsa, blomster og dill igjen *ler*

Foran:

Stempeltrykk som jeg har fått av Evy Kristin og som er stanset ut med spellbinders, ark fra Kaiser Craft, hengsler fra CC Hobby og klistrebokstaver fra MM. Jeg har lagt på klart embossing pulver på motivet for å få en slags "bilde-effekt", en ide jeg har lånt av Maya

Innsidene:

Teksten er fra Stempelglede.

Baksiden:

Nå tror dere kanskje at jeg har slått meg eller fått feber eller noe i den duren, for her er det jo ikke noe personlig stempel *ler* Men saken er den at ovalen er for liten, så ingen av mine stempler passet inni. Og... latskapen leeenge leve... jeg gadd ikke stanse ut nye *knis*

5 kommentarer:

Maya sa...

Råååstilig guttekort igjen!
Du er bare så dyktig på kort til gutt/mannfolk *imponert*
Og jeg tenker stadig på jakt-kort... *ler*
Go`klem fra Maya :)

Pia sa...

super sejt drengekort

Anonym sa...

Så nydelig kort Nina! Dessuten skjønner jeg at du er glad i hunden din - han er jo bare til å spise opp! Skikkelig fin er han!
Ha en fin fin kveld og takk for at du er oppmerksom i min blogg!
Klem fra Maria:-)

Desirée sa...

Det var råkult kort! Likte at du hadde embosset motivet!

Klem fra Desiree

May-Bente sa...

Det var kjempe stilig. Du er god på gutte kort, må jeg lage det, sliter jeg virkelig. He,he.