mandag 26. januar 2009

Sukkersøtt utfordring#25, skisse# 7

Lager ett nytt kort til sukkersøtt jeg, for jeg ble absolutt ikke fornøyd med det forrige:

Forsiden:

Hangel jenta er malt med Distress, charms fra Unik Hobby, rose og bling fra Prima, det grønne "bladet" er fra Mulberry, tekst fra Norsk Stempelblad, hjerte punch fra Fiskars og arket er fra Scrapbook Walls. Det har jeg hatt liggende i maaaaaaange år og nå fikk jeg endelig brukt det :)

Innsiden:

Har brukt samme oppsett som på forsiden, og tekst fra Norsk Stempelblad og Stempelglede

Baksiden:

Samme oppsett som på resten av kortet og med mitt personlige stempel.

Dette ble jeg veldig fornøyd med, så nå er balansen opprettet :)

9 kommentarer:

Evy-Kristin sa...

Åh, så mye fint du har laget. Har ikke vært så mye på nett i det siste, bare en liten tur i ny og ne. Nå måtte jeg jo sette meg ned og se ordentlig på alle de fine kortene du har laget :o)
Ha en fin dag!!
*klæm*

Maya sa...

Åhhh dette var nyydelig,Nina!
Lekre farger (me like!) og nyydelig pyntet!
Jeg må nok innrømme att jeg likte dette bedre enn det forrige,men det har nok med att dette er i "mine" farger og med en hängel på :)
Forresten så er ikke teksten fra NSS (North star stamps) Men fra Norsk stempelblad ;)
Klemmiser fra Maya

Nina sa...

Sånn da, pirkeguri *ler* Nå er feilen rettet opp :)

Bjørg sa...

Nydelig kort Nina !!

Filharmonica sa...

Flott kort du har laget til Sukkersøtt. Motivet var kjempefint malt, og nydelige farger du har brukt. Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min, det ligger en overraskelse til å venter på deg der :-)

May-Bente sa...

Hei Nina! Dette kortet må du absolutt være fornøyd med, det var kjempeflott og veldig gjennomført. E likte det andre også jeg, men jeg er lik deg der. liker kortet mitt i det ene øyeblikket men ikke i det andre.Tihi.

Evy-Kristin sa...

hi, hi - ligger en morsom fotoutfordring og venter på deg i bloggen min ;o)
*klæmma*

Toneloni * Tonje sa...

Å så flott kort :)

Ps jeg har en utfordring til deg på bloggen min :)

Klem
Tonje

♥ Kari ♥ sa...

Så koselig kort, og så lekre farger du har brukt! du har all grunn til å være fornøyd med dette! ♥
Klem fra kari