onsdag 18. august 2010

hÃngel armbånd...

Tiden går så fort og det er onsdag og tid for hÃnglar igjen :) Litt trist at det er nest siste gangen som gjeste designer, men jeg får vel snart andre ting å henge fingrene i!
Denne gangen har jeg lekt meg med de aller nyeste hÃnglerne, krympeplast og charms
+ en tom boks, blomster og embossing.
Klar for ett lass med bilder???

Sånn ble resultatet:

Har brukt 4 forskjellige hÃngler som er blitt krympet:











Her ser du lokket til esken:
Love hÃnglar ♥♥♥




Esken:

Armbåndet på puten som ligger oppi esken:

Og en liten detalj av pynten på esken:

Puh, blir nesten sliten av såå mange bilder ;)
Og etter en liten runde på nettet, så tror jeg jammen meg
at armbåndet skal prøve lykken i noen utfordringer også:


* KortoMania #22 - Favorittstempel
(jeg digger alle hÃnglar jeg, de er bare såååå nydelige og utrykksfulle, hver og en er helt unik!!)
* Sentimental Sunday #16 - Ribbon or Lace
* Stamp Something - Fairytale Somethings
* Wild Orchid Challenge #3 - Something for the Girls


Takk for at du tar turen innom og ha en strålende dag :)

14 kommentarer:

Kim Piggott sa...

OMG!!!!
I totally love this absolutely stunning bracelet!
How adorable and your card and box are wonderful too!
hugs
kim x

Grethebella sa...

Åhhhhhhhh det er nydelig Nina! De Hänglarna er jo helt skjønne. Flott eske med pynting og alt.

Merethe sa...

Så lekkert, du er bare så flink og kreativ Nina - gøy å se.

Pia sa...

wow en super flot ide, flot æske

Aud Kirsten sa...

Ååå, dette var bare aldeles nydelig, kjempegod ide! Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)
Klem:)

Riet sa...

What a wonderful creations Nina.

Hugs Riet.xx

linsal sa...

wow! så utrooolig flott armbånd og ikke minst eske! :D
takk for at du er med å deltar på vår utfordring hos kort o mania!
Klemmm fra Linda

May-Bente sa...

Å herlighet Nina, såååå nydelig alt var!!!
Litt av en jobb det der!!!!!

Bilde av deg var super flott og du ..gjestedesigner blir du snart igjen...tro meg..du er flink!

Klem fra meg:))

Lene Aase sa...

WOW, Nina!!! For en jobb du har gjort her og armbåndet er bare helt bedårende;) Nydelig eske, er nok en som blir superglad for denne!!!
Klemmer:)

bestevenn sa...

Så flott dette her, lekkert armbånd og lekkert med eske til. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til kort o Mania.

Benedicte sa...

wow! så stiligt!
dette var utrodlig kult.
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte

Ida sa...

WOOOOW!! Noe så nydelig, Nina! LEKKERT armbånd og eske! *Sukk!*

God helg!
Klemmer Ida:o)

Iren sa...

Næmen så søtt og koselig dette var da Nina!!! Kjempe ide!!!

Ha en flott kveld!

Klem

Bev sa...

WOW!! This is amazing! Such a wonderful idea and makes a great gift. Thanks for joining us at WOC this week x